Support training system

-  Trénink síly, mobility a vnímání pohybu speciálně připravený  pro vytrvalostní sportovce. -


síla - mobilita - uvědomění 

Cvičení vychází z funkčního posilování s vlastním tělem, jógových pozic a sestav, cvičení
a metod na zlepšení schopnosti uvědomění si těla a pohybu.

Předcházejte zraněním

Dlouhodobý trénink s sebou vždy nese přetížení specifických svalových skupin a riziko pohybových disbalancí. Ty pak mohou vést i k chronickým zdravotním problémům. 

ZLEPŠETE MOBILitU

Mobilita je podmínkou kvalitní techniky, díky které pak tělo dokáže šetřit energii
a vy podávat lepší výkony. 

zkvalitněte regeneraci

Kvalitní regenerace formou cvičení pod vedením zkušených trenérů umožňuje dlouhodbě zvládat intenzivní trénink
a předcházet zdravotním problémům.

Získejte sílu

Vytrvalostní sportovci nepotřebují velké svaly. Zaměřujeme se na rozvoj specifických silových schopností pro vytvrvalce. 

Naučte se vnímat své tělo

Rozvíjení schopnosti vnímat své tělo
a pohyb přispívá k lepším výsledkům a sport si zároveň začnete ještě více užívat. 
 

Zvyšujte výkonnost

Trénujte chytře. Naučte se přemýšlet 
o svém těle a pohybu vědomě a komplexně. To je to, co charakterizuje top sportovce
21. století.   

Podpůrný program
pro vytrvalostní sportovce

Problémy, se kterými se “potkáváme” nejčastěji, a na které tedy naše cvičení zaměřujeme jsou oblast ramen,
páteře, hrudníku a lopatek, kyčlí, problémy s chodidly, kotníky a koleny, nedostatečné nebo jinak nekvalitní dýchání,
malá pozornost a schopnost vnímání těla.


Komplexní program

Po dlouholetých zkušenostech s vlastním tréninkem a následném vedení našich klientů narážíme stále častěji na potřebu věnovat více pozornosti doplňkovým cvičením, jakými jsou funkční posilování, protahování, stabilizace, uvolnění, prohlubování citlivosti těla a vnímání samotného pohybuProč? Protože se to vyplatí!


Základem je kompenzace

Pokud chceme, abychom v dnešním uspěchaném světě dlouhodobě zvládali také intenzivní trénink a aby nám pohyb zároveň vloženou energii i kvalitně vracel, musíme dopřát sami sobě dostatečný servis.  Přitom ne každému z nás (ruku na srdce spíš nikomu), se daří alespoň k pár tréninkům týdně přidat odpovídající dávku kompenzačního cvičení, kdy se opravdu zastavíme a plně si uvědomíme jaké cvičení a proč potřebujeme.


Jednoduchý a funkční systém

Dali jsme si tedy za cíl  vytvořit a dále rozvíjet jednoduše použitelný systém, který se skládá z vedených hodin v tělocvičně, souboru krátkých (cca 10 min) sestav a seznamu jednotlivých pozic a cvičení. Vše je zaměřeno na konkrétní část těla nebo nejčastěji se vyskytující zdravotní problémy u vytrvalostních sportovců. S tím, co přesně a kdy cvičit vám poradíme při našich hodinách v tělocvičně, kde se zároveň naučíte i správnou techniku provedení na doma. 


Do tělocvičny i na doma

Cvičením si tak můžete sami jednoduše a účinně doplnit každodenní trénink. Jsme si jisti, že dobře vybraný a nastavený podpůrný program obohatí sportovní zážitky, zlepší samotný výkon a zároveň účinně předchází zdravotním problémům.

Určeno pro hobby i profi sportovce

Mezi naše klienty patří špičkoví i hobby sportovci,
kteří s námi trénují triatlon, běh a cyklistiku. 
Smysl má pro každého, začátečníka i profíka!


Marta Nikolič

Pravidelné cvičení jógy v kombinaci
s lekcemi selfawareness mi pomáhá
ke kvalitnější regeneraci a lepšímu pocitu
z běhu při maratonském tréninku. 

Martin Levý

Běhám a dost času trávím i na kole. Vždy jsem měl jsem problém se doma věnovat kompenzaci. Díky STS v KOA se cítím lépe, trénuju sílu, na józe se skvěle protáhnu. 

Dalibor Šlauf

STS se ukázalo jako výborný a funkční doplněk náročného triatlonového tréninku. Což se potvrdilo i lepšími výsledky v závodech Ironman. 

rozvrh cvičení

Funkční trénink

Tréninky zaměřené na zlepšení mobility, celkovou stabilizaci a rozvoj silových schopností u vytrvalostních sportovců.

Pondělí: 17:30 - 18:30
Čtvrtek: 18:30 - 19:30

jóga

Vědomá, deep stretch jóga, zaměřená na rozvoj vnímání vlastního těla. Vhodná jak pro vytrvalostní sportovce, tak pro hobíky.

Úterý: 18:00 - 19:00, 19:10 - 20:10
Středa: 8:00 - 9:00

SELF AWARENESS

Cvičení vede k sebepoznání a zvýšení citlivosti vůči vlastnímu tělu a jeho pohybům.

středa: 8:00 - 9:00 (spolu s jógou)
Čtvrtek: 11:30 - 12:30

přijď se k nám podívat

Nabízíme unikátní koncept cvičení, zcela nový gym, kvalitní zázemí, super parta trenérů.


Máte dotaz? napiště nám

Pokud si nejste jistí, zda je tento trénink vhodný i pro vás, napište nám.
Těšímese na vás!