KOA Support training system

-  Trénink síly, mobility a vnímání pohybu speciálně připravený  pro vytrvalostní sportovce. -

síla - mobilita - uvědomění 

Cvičení vychází z funkčního posilování s vlastním tělem, jógových pozic a sestav, cvičení
a metod na zlepšení schopnosti uvědomění si těla a pohybu.

ZLEPŠETE MOBILitU

Mobilita je podmínkou kvalitní techniky, díky které pak tělo dokáže šetřit energii
a vy podávat lepší výkony. 

Předcházejte zraněním

Dlouhodobý trénink s sebou vždy nese přetížení specifických svalových skupin a riziko pohybových disbalancí. Ty pak mohou vést i k chronickým zdravotním problémům. 

Získejte sílu

Vytrvalostní sportovci nepotřebují velké svaly. Zaměřujeme se na rozvoj specifických silových schopností pro vytvrvalce. 

zkvalitněte regeneraci

Kvalitní regenerace formou cvičení pod vedením zkušených trenérů umožňuje dlouhodbě zvládat intenzivní trénink
a předcházet zdravotním problémům.

Naučte se vnímat své tělo

Rozvíjení schopnosti vnímat své tělo
a pohyb přispívá k lepším výsledkům a sport si zároveň začnete ještě více užívat. 

Zvyšujte výkonnost

Trénujte chytře. Naučte se přemýšlet 
o svém těle a pohybu vědomě a komplexně. To je to, co charakterizuje top sportovce
21. století.   

Podpůrný program
pro vytrvalostní sportovce

Problémy, se kterými se “potkáváme” nejčastěji, a na které tedy naše cvičení zaměřujeme jsou oblast ramen,
páteře, hrudníku a lopatek, kyčlí, problémy s chodidly, kotníky a koleny, nedostatečné nebo jinak nekvalitní dýchání,
malá pozornost a schopnost vnímání těla.

Určeno pro hobby i profi sportovce

Mezi naše klienty patří špičkoví i hobby sportovci,
kteří s námi trénují triatlon, běh a cyklistiku. 
Smysl má pro každého, začátečníka i profíka!


Marta Nikolič

Pravidelné cvičení jógy v kombinaci
s lekcemi selfawareness mi pomáhá
ke kvalitnější regeneraci a lepšímu pocitu
z běhu při maratonském tréninku. 

Martin Levý

Běhám a dost času trávím i na kole. Vždy jsem měl jsem problém se doma věnovat kompenzaci. Díky STS v KOA se cítím lépe, trénuju sílu, na józe se skvěle protáhnu. 

Dalibor Šlauf

STS se ukázalo jako výborný a funkční doplněk náročného triatlonového tréninku. Což se potvrdilo i lepšími výsledky v závodech Ironman. 

rozvrh cvičení

Funkční trénink

Tréninky zaměřené na zlepšení mobility, celkovou stabilizaci a rozvoj silových schopností u vytrvalostních sportovců.

Po: 17.30–18.30 (Honza)
Čt: 18.00–19.00 (honza)

jóga

Nabízíme hodiny Jógy s různým zaměřením, od jemné, deep stretch přes náročnější hatha a vyniasa jógu.  

Út: 10:30- 11:30 JEMNÁ JÓGA 50+ (JITKA) 
ÚT: 18.00–19.00 a 19.10–20.10 DEEP STRETCH A MOBILITA(radka)
ST: 18:00- 19:00 HATHA A VINYASA (JITKA)
ČT: 19.10–20.10 DEEP STRETCH A MOBILITA (RADKA)

SELF AWARENESS

Cvičení vede k sebepoznání a zvýšení citlivosti vůči vlastnímu tělu a jeho pohybům.

st: 8.00–9.00 (Radka a Hanka)

přijď se k nám podívat

Nabízíme unikátní koncept cvičení, zcela nový gym, kvalitní zázemí, super parta trenérů.


Máte dotaz? napiště nám

Pokud si nejste jistí, zda je tento trénink vhodný i pro vás, napište nám.
Těšíme se na vás!