Funkční trénink

- mobilita - stabilizace - síla - 


Silové a kompenzační cvičení

Hlavní náplní je cvičení zaměřené na zlepšení mobility, celkovou stabilizaci a rozvoj silových schopností, doplněné o vhodné kompenzační cvičení jako nezbytný doplněk tréninku a prevence případných zranění. Cvičení vede hlavní trenér KOA Jan Falge.

Pondělí: 18.00—19.00
středa: 9.00—10.00
Čtvrtek: 18.00—19.00 

I vytrvalostní sporty potřebují silový trénink

Základem jsou cviky s vlastní vahou, volnými činkami/kettlebelly, expandéry atp. Jedná se o podpůrný program, který dovolí vytrvalcům zkvalitnit samotný trénink své disciplíny (zvýšení efektivity pohybu, prevence zranění, urychlení regenerace). Přestaň se „gumovat“ a začni trénovat chytře!

TrenÉR

Jan Falge

Hlavní ternér a zakladatel studia. Dlouholetý a zkušený trenér triatlonu a ostatních vytrvalostních sportů. 

  • FTVS UK (magisterské studium 1996 - 2001)
  • FTVS UK (trenérská škola triatlon 2006 - 2009) 
     
  • 2005 MS Xterra Hawaii
  • 9x IM (pb 2013 Cozumel 9: 12) 
  • 2014 MS IM Hawaii (10: 31)

první lekce zdarma.

První zkušební hodinu máte u nás zdarma. Cena další hodiny je 150,- v rámci permanentky na 10 hodin, kterou lze použít na trénink, jógu i běžecké tréninky. K tomu nabízíme možnost individuálních lekcí za 600,-/ hodina (po domluvě).


Máte dotaz? napiště nám

Pokud si nejste jistí, zda je tento trénink vhodný i pro vás, napište nám.
Těšímese na vás!