Funkční trénink

- mobilita - stabilizace - síla - 


Silové a kompenzační cvičení pro vytrvalostní sportovce

Hlavní náplní je cvičení zaměřené na zlepšení mobility, celkovou stabilizaci a rozvoj silových schopností. Program je sestaven s ohledem na specifickou zátěž vytrvalostních sportovců (triatlon, cyklistika, běh) a doplněn o vhodné kompenzační cvičení jako nezbytný doplněk tréninku a prevence případných zranění.

Pondělí: 17:30 - 18:30 (trenér Honza)
Čtvrtek: 18:30 - 19:30 (trenér Eva)

I vytrvalostní sporty potřebují silový trénink

Základem jsou cviky s vlastní vahou, volnými činkami/ kettlebelly, expandéry atp. Jedná se o podpůrný program, který dovolí vytrvalcům zkvalitnit samotný trénink své disciplíny (zvýšení efektivity pohybu, prevence zranění, urychlení regenerace). Přestaň se "gumovat" a začni trénovat "chytře"!

Trenéři

Jan Falge

Hlavní ternér. Zakladatel studia. Dlouholetý a zkušený trenér triatlonu a ostatních vytrvalostních sportů. 

  • FTVS UK (magisterské studium 1996 - 2001)
  • FTVS UK (trenérská škola triatlon 2006 - 2009) 
     
  • 2005 MS Xterra Hawaii
  • 9x IM (pb 2013 Cozumel 9: 12) 
  • 2014 MS IM Hawaii (10: 31)

Eva Novotná

Ultraběžkyně, trenérka běhu, plavání a funkčního cvičení. 
Sama stále aktívní sportovec - horské maratony a půmaratony.  

  • FHS UK (magisterské studium)
  • FTVS UK (trenérská škola - plavání)
     
  • Ski team Masters Intermountain Division Park City UT, USA
  • X-terra, Triathlon (VŠ Slavia Plzeň)
  • MTB maratony (hobby), horské půlmaratony (hobby)

první lekce zdarma.

Cena další hodiny je 150,- v rámci permanentky “Workouts” na 10 hodin, kterou lze použít na všechny vypsané hodiny v tělocvičně i běžecké tréninky. K tomu nabízíme možnost individuálních lekcí za 600,-/ hodina (po domluvě).

MÍSTO a čas

Pondělí 17.30-18.30 - trenér: Jan Falge - čtvrtek - 18:30 - 19:30 - trenér: Eva Novotná -  KOA Letná P7 


Máte dotaz? napiště nám

Pokud si nejste jistí, zda je tento trénink vhodný i pro vás, napište nám.
Těšímese na vás!