pravidelné cvičení I trénink

na závod

gym — jóga — běh — plavání

Ať už trénujete více či méně, naše lekce jsou připraveny pro více výkonnostních skupin. S KOA budete vždy sportovat ve vhodné intenzitě.

gym

Tréninky Gymu se zaměřují na zlepšení mobility, celkovou stabilizaci a rozvoj silových schopností. Jsou vhodné jako doplněk k vytrvalostnímu tréninku, ale i jako samostatné silové a kompenzační cvičení. Pracujeme s vlastní vahou i s pomůckami (Kettlebell, osa, gumy, závěsné systémy aj.). Cvičíme v KOA tělocvičně na Letné.

Út: 18.00–19.00
Čt: 17.00–18.00, 18.00–19.00

JÓGA

Nabízíme hodiny jemné jógy s důrazem na důkladné, hluboké protažení. Lekce obsahují prvky kompenzačního cvičení zaměřeného na nejčastěji přetěžované části těla (nejen) při sportu. Tato jóga je vhodná pro sportovce v tréninku i pro každého, kdo si chce „jen“ chytře zacvičit. Hodiny jógy probíhají v KOA tělocvičně na Letné.

Po: 18.00–19.00
Čt: 19.00–20.00

BĚŽECKý 
TRÉNINK

KOA běžecký trénink je tu pro všechny, kteří chtějí posunout svůj běh o level výš. Správná technika běhu je vstupenkou nejen k rychlejším časům, ale taky ta nejlepší prevence zranění. Nechybí ani rozvojový trénink. A-skip, B-skip, rovinky, švihadla, žebřík a kužely… Šatna na místě je k dispozici.

ST: 18.00–19.30 sportcentrum čzu Suchdol, praha 6 (běžecká dráha a terén v blízkém okolí)

PLAVECKý
TRÉNINK

Plavecký trénink je určen pro triatlonisty i plavce všech výkonností, kteří pravidelně plavou. Kromě klasického strukturovaného tréninku zaměřeného na plavecký výkon se zaměřujeme na zlepšování a udržení správné plavecké techniky i rychlosti (u triatlonistů s ohledem na nadcházející závodní sezónu).
Vycházíme z plaveckého systému Swim Smooth, který dlouhodobě úspěšně používáme a neustále se v něm posouváme. Při tréninku používáme pomůcky (ploutve, packy, desky) i osobní tempo- metry.

ÚT + ČT: 6.30–7.30 sportcentrum čzu Suchdol, praha 6


Máte dotaz? napište nám!

Pokud si nejste jistí, zda je cvičení vhodné i pro vás, napište nám!